[Intro: Saigon]
Yes, yes yes
Uh uh-uh, yes yes
Uh uh-uh, yes yes
Haha, let me in mayne
Pssh, hehe, look
[Saigon]
I'm back for the first time fucker
Cancer, that's the sign sucker
So pucker up and kiss the fist of this lyricist
This, this shit is ridiculous
I'll be the first one to say it
DJ's, damn right they gon' play it
If not then fuck it I'll take it
to the internet, do it myself, they can't say shit
But the club gon' love it
But be careful, the thugs gon' thug it
They'll hit you upside your head
with a whole half-full Hennessy bottle and think nothin of it
Bitch won't fuck me then she's celibate
Brad Pitt couldn't fuck that chick (uh-uh)
Unless she really just a hoe and I don't know
If so I'll call up the Bishop Magic (hello?)
He gon' give me couple lines to fuck up her mind
Minutes later I'll be grindin on her from behind
Tell her, "Turn around, quit kiddin with me
Grown ass woman, girl give it to me!"
[Chorus: Raheem DeVaughn]
You ain't gotta be my girl
I don't even know yo' sign, ohhh
I just wanna fiend and we
will let you rub up on mine, ohhh
There's no need to stop now (give it to me!)
Girl I want you on top now (give it to me!)
So as soon as the beat drop now (give it to me!)
Girl you gotta break me off, uh-huh
[Saigon]
What up? What it is my nucca?
I'm back up in this muh'fucker
So knuckle up and kiss the fist of this lyricist
This, this shit is ridiculous!
I'm trill like the homie Bun B
For real, there's only one me
They know that I'll paralyze a phony MC
Am I on some thug shit? Go on and come see
Cause I ain't even gotta say it
His jaw keep jackin I'm gon' break it
I'll stomp him in the head with the Timberlands
Lucky you could trust me, this muh'fucker won't make it
But we ain't come here to start a fight
We came to find dames that'll rock the mic
And I ain't talkin 'bout rhyme but the kind
that'll do it in the whip before I turn out the parkin light
Click totally she was comin just to kick it with me
Soon as she jumped in, I said "Lick it for me"
She said "Only if, only if you will stick it to me"
I said "C'mon, quit playin girl, give it to me!"
[Chorus]
[Saigon]
You ain't got to act stingy
You should give a nigga them drawers (give me them drawers)
And if you can't be that friendly
Can you at least lick these balls? (Can you lick these balls?)
I brought yo' black ass to Wendy's
You ain't even break me off (chick break me)
Now I hate bein on your top slate
Lil' hooker you can take me off (ha ha!)
Yes, y'all'in, to the light beat and
Hookers on my (Bat-man) like I'm Mike Keaton
It's only right that I spend the night skeetin
In the morn' I'm gone, it was nice meetin (nice meeting you)
you and your coochie hole too
And all I had to say was "You're beautiful boo"
I ain't buy diamonds, no Gucci, no shoe (uh-uh)
Like these other muh'fuckin foolio do (nope)
Look I ain't even a pimp, but pimpin I'm pimpin
Me and the nine inches, divine intervention
So listen, 'less you wanna get fucked up literally
Put your weight down on me girl, give it to me!
[Chorus]
[Raheem DeVaughn ad libds to the end]
Brian Daniel Carenard, (born July 13, 1977) better known by his stage name Saigon, is an American rapper.
La chanteuse de renom Rihanna et le rappeur A$AP Rocky ont récemment fait la une des journaux du monde entier en dévoilant le nom de leur deuxième enfant.
Avec son riche héritage culturel et sa scène musicale dynamique, Paris offre un paysage sonore unique qui continue de captiver les mélomanes du monde entier.
Il vient de loin, d'une terre riche de culture et de traditions millénaires, une terre qui surplombe le Pacifique, mais qui se baigne aussi dans les Caraïbes et qui ces dernières années est surtout connue pour les terribles nouvelles liées au trafic de drogue
C'était le 5 avril 1980 quand un groupe inconnu et sans nom a joué dans une église désacralisée de la ville universitaire d'Athens en Géorgie. À peine deux semaines plus tard, ils ont choisi un nom R.E.M. , et ilt ont sortiun single et en 1983 un album "Murmur".
Avec 7 albums à leur actif, le groupe est une source d'inspiration et de créativité au niveau mondial, au cours de ces 20 années il n'a cessé d'influencer le paysage musical et de créer des tendances.
Nous continuons donc à voir un balancement entre les festivals d'été et non, nous devons les annuler car nous ne pouvons pas garantir la sécurité.
Il sont 7, ils ont presque tous la vingtaine, ils aiment le post-rock et aussi expérimenter différents sons. Plus qu'un groupe, Black Country est une communauté.
J'ai l'impression qu'avant d'aborder le sujet traité dans cet article je dois faire une prémisse: le reggaeton n'est pas vraiment mon genre préféré, il se réfugie dans un rythme très banal avec des textes que 99% du temps décrivent la femme comme un objet disponible à l'homme macho.
Le film très critiqué «Musique» de Sia qui voit son début en tant que réalisatrice vient d'être nominé comme meilleur film au Golden Globe 2021. L'actrice principale Kate Hudson a été nominée dans la catégorie Meilleure actrice.
En mars 2020, l'industrie de la musique a réalisé qu'elle devrait se réinventer pour survivre aux règle dictées par presque tous les gouvernements pour tenter d'endiguer la catastrophe sanitaire créée par l'épidémie de coronavirus.
Il nous a quittés à l'âge de 81 ans, Phil Spector. Il était un producteur et compositeur, l'une des plus grandes personnalités dans le domaine de la musique pop rock des 60 dernières années
The Weeknd nous donne un autre morceau de l'histoire qui relie toutes les chansons qui font partie de son album After Hours.
Le magazine américain Pitchfork, reconnue autorité en matière de musique indépendante, après avoir rédigé le classement des dix plus belles chansons du 2020, nous remet les dix meilleurs albums quelques heures avant la clôture de cette année.
Un casting de stars a rendu hommage à Alice in chains il y a deux semaines. Le 1er décembre, le Museum of Pop Culture de Seattle a remis le Founders Award au groupe américain.
Don't do to me what you did to America ... ainsi ouvre la chanson America du dernier album de Sufjan Stevens.
Massive Attack vient de réaliser en collaboration avec le Tyndall Center for Climate Change Research un court métrage sur les risques du changement climatique liés à la live musique.