Verse One: Tame One, El the Sensai
*reggae growl* I diss batty bwoys like Buju
Banton, rippin wan-tan destruction
Sag my pants to stop the suction plus it's quicker when I'm fuckin
Split Dutch Master faster I puff izz that causes asthma as dust
Some say from NJ, quick to give up papes
Beef'll keep it street, defeat niggaz who sleep
or reap the concrete status kick your ass with my apparatus
Those who, oppose this, split their shit like Moses
My written tabs is rippin fags and the whole bit
I murder mics and tape decks, so check it while I wrecks it
far from junkies keep it real because I'm hungry like the Bundy's
("Al!!")
Got more rumble than thunder crumple chumps like they was paper
Eight for keys, make G's, but One of Tame made these
Conjunction junction what's your function on the real
My mass appeal is real I swim through beats like Navy Seals
Irregular, my style, suckers competitors who think they better
I knit my skit, like my Grandma's sweater
Nuts who want to inflict, harm against the charmer
Best to rest their case because I wear medieval armor
To protect, my subjects, my style's quite hard
Never could you copy cause my style's quite odd
Select the best concepts, context to rhyme text
Plus a twenty dollar bet, niggaz flexi wit da tech
Chorus: samples of Jeru the Damaja and BizMarkie
"The tech's technique, cause he's a technician"
"One two, whatcha gonna do"
(repeat 4X)
Verse Two: El the Sensai, Tame One
I rip rhyme charts apart, I jump-start on the gunner
Arrest niggaz like Honda from the under never blunder wonder if
I get stiff, I'm bound to catch an L
Nah never that I'm down with Tame I'm MC El
Lately playin Hurricane G demos in my WalkMan
I walk and I talk and read issues of The Source and
check out the dreadlocks in Bedrock puffin indo
by the branch like plants, and do the cypher dance
Then it's back to the set, to write raps about my eps
Takin tokes for the stress as I get flexi wit da tech
Ah, I whip the lyrics up, like batter chatters on the verge
I sink all ships and watch you crabs submerge
in depths of the boat doper ropes to distort
All sorts of brothers abuse my styles I must abort
I do jobs like miles around the necks of the title
I win it hands down and pants down cause I'm vital
The tech, might you wanna get mad, now freak the plannin
Plus I flips it skip the handscans I'm woozy when I'm splifted
Yeah still high the ill fly, red-eye rundown a semi
Automatic Artifact with knaps causin heart attacks
to critics and honeydips, who jeered on my lyrics
And slept when I dropped that "Do You Wanna Hear It?"
Cause from sun-up to sundown, my eyes are red and rundown
I still smoke a pound if strong peeps hit the town
I'm flexible like every female Huxtable was fuckable
Impeccable, dispicable, on point like a decimal
Point twice the joint jumper nicest with the mic device
Mighty like Isis, gimme boom I rips a crisis with the stress
(with the stress) unless I'm gettin flexi wit da tech
Chorus
Shut up, you're talkin too loud, you're talkin too loud
Peace to the whole city of Newark
Artefact is a group. Their discography includes Caffeine, Earthly Insanity, Precious Things, One of a Kind and Addicted to Your Goodies.
La chanteuse de renom Rihanna et le rappeur A$AP Rocky ont récemment fait la une des journaux du monde entier en dévoilant le nom de leur deuxième enfant.
Avec son riche héritage culturel et sa scène musicale dynamique, Paris offre un paysage sonore unique qui continue de captiver les mélomanes du monde entier.
Il vient de loin, d'une terre riche de culture et de traditions millénaires, une terre qui surplombe le Pacifique, mais qui se baigne aussi dans les Caraïbes et qui ces dernières années est surtout connue pour les terribles nouvelles liées au trafic de drogue
C'était le 5 avril 1980 quand un groupe inconnu et sans nom a joué dans une église désacralisée de la ville universitaire d'Athens en Géorgie. À peine deux semaines plus tard, ils ont choisi un nom R.E.M. , et ilt ont sortiun single et en 1983 un album "Murmur".
Avec 7 albums à leur actif, le groupe est une source d'inspiration et de créativité au niveau mondial, au cours de ces 20 années il n'a cessé d'influencer le paysage musical et de créer des tendances.
Nous continuons donc à voir un balancement entre les festivals d'été et non, nous devons les annuler car nous ne pouvons pas garantir la sécurité.
Il sont 7, ils ont presque tous la vingtaine, ils aiment le post-rock et aussi expérimenter différents sons. Plus qu'un groupe, Black Country est une communauté.
J'ai l'impression qu'avant d'aborder le sujet traité dans cet article je dois faire une prémisse: le reggaeton n'est pas vraiment mon genre préféré, il se réfugie dans un rythme très banal avec des textes que 99% du temps décrivent la femme comme un objet disponible à l'homme macho.
Le film très critiqué «Musique» de Sia qui voit son début en tant que réalisatrice vient d'être nominé comme meilleur film au Golden Globe 2021. L'actrice principale Kate Hudson a été nominée dans la catégorie Meilleure actrice.
En mars 2020, l'industrie de la musique a réalisé qu'elle devrait se réinventer pour survivre aux règle dictées par presque tous les gouvernements pour tenter d'endiguer la catastrophe sanitaire créée par l'épidémie de coronavirus.
Il nous a quittés à l'âge de 81 ans, Phil Spector. Il était un producteur et compositeur, l'une des plus grandes personnalités dans le domaine de la musique pop rock des 60 dernières années
The Weeknd nous donne un autre morceau de l'histoire qui relie toutes les chansons qui font partie de son album After Hours.
Le magazine américain Pitchfork, reconnue autorité en matière de musique indépendante, après avoir rédigé le classement des dix plus belles chansons du 2020, nous remet les dix meilleurs albums quelques heures avant la clôture de cette année.
Un casting de stars a rendu hommage à Alice in chains il y a deux semaines. Le 1er décembre, le Museum of Pop Culture de Seattle a remis le Founders Award au groupe américain.
Don't do to me what you did to America ... ainsi ouvre la chanson America du dernier album de Sufjan Stevens.
Massive Attack vient de réaliser en collaboration avec le Tyndall Center for Climate Change Research un court métrage sur les risques du changement climatique liés à la live musique.