[Intro: Ghostface Killah]
Aiyo, Ghost, what's up nigga?
This "Supreme" talkin' to you and shit
You caught me all the way in Staten Island to see you
Beat the two minute and thirty seven second clock
Suprise: time started already, muthafucka
Say that shit, nigga
[Ghostface Killah]
I'mma say it, don't get mad, y'all, I throw my darts sideways
Shoot 'em up, bang, bang, through me baby
Lovely lady, fuck the spades, drive the kid crazy
Before I go to bed, an hour later
People be talkin', I feed dolphins
My defense'll fly the coop off your mean office
My skills is a fortune, robbin' leech out a suite auction
Teach then fall off the greatest, fuck what they say
Cuz we against the abortions, and we
Lay low-oh-oh, silent those clowin' foes
Got them clothes for his new feud in the road
We them Fat Albert, spot runnin' '86 crack viles and pictures
Lookin' all suspicous, I'm out..
[Interlude: Ghostface Killah]
Aiyo, hold up! What the fuck you stop for?
(I got somethin' in my--) Nah, you can't be stoppin', g
What the fuck you ain't got -- aiyo, you buggin' and shit
Son, you gotta hurry the fuck up
Time is runnin' nigga, come! What the fuck??
[Ghostface Killah]
I work magic out of liquor store
Give me a dollar and I turn that bitch into five
And all I need is one more, to get things started
Get retarded, and once you -- I'mma fix these artists
Take 'em one by one, tie 'em up, line 'em up
Treat 'em like a cigar, fire them niggaz up
They be up in the club, six/three tree'd up
With them young 'keds with their gear all beat up
This is how I'mma kill 'em with four lines left
Hold your breath, say my name five times it's take's practice, yo
Decap' him with sayin' my name, it's like matches, yo
It's time to fuck up on account in a house, or blow
[Interlude: Ghostface Killah]
Na-na-na-na-na, nah, nah, fuck that four-line shit
You cheatin' and shit, I ain't come here for all that
(I'm tired, though lord, what the fuck)
What you mean you tired and shit, g?
You suppose to be that nigga, nigga then show me
If you that nigga! Then show me, nigga!
[Ghostface Killah]
I hold a mic like I'm Gail Sails
Hoppin' over chairs like O.J., my rushin' yards
Them pen, how the meter spray
Happy wife-beater day, don't touch my, cheeba hay
Get off my D-I, then go C the K's (case)
'Scuse me Mr. D.J., please play "Fish"
Or that "CherChez", live meeting, ten four, may day-may day
Callin' all cars, callin' all cars
We have an APB on Starks and Trife the God
We left the jewelry store, feelin' like we left the morgue
We was frozen, and I brought an iced out Trojan
That's for pussies whose golden, who got Toney wide open
I put my ring up to my man's waves and seen an ocean
Move like a wolf, kid, in sheep's clothing
Snatch the money bag off the milk truck and kept boating
I be potent like ibuprofen, I be coastin'
With two shotties on me, in your grimiest lobby smokin'
[Outro: Ghostface Killah]
This muthafucka made the clock!
Mutha-- where the fuck?
Yo, you be cheatin', mutha-, you be cheatin'
That's that Staten Island, bullshit
Theodore... you know you might be a Ghost
But you ain't Houdini, muthafucka!
La chanteuse de renom Rihanna et le rappeur A$AP Rocky ont récemment fait la une des journaux du monde entier en dévoilant le nom de leur deuxième enfant.
Avec son riche héritage culturel et sa scène musicale dynamique, Paris offre un paysage sonore unique qui continue de captiver les mélomanes du monde entier.
Il vient de loin, d'une terre riche de culture et de traditions millénaires, une terre qui surplombe le Pacifique, mais qui se baigne aussi dans les Caraïbes et qui ces dernières années est surtout connue pour les terribles nouvelles liées au trafic de drogue
C'était le 5 avril 1980 quand un groupe inconnu et sans nom a joué dans une église désacralisée de la ville universitaire d'Athens en Géorgie. À peine deux semaines plus tard, ils ont choisi un nom R.E.M. , et ilt ont sortiun single et en 1983 un album "Murmur".
Avec 7 albums à leur actif, le groupe est une source d'inspiration et de créativité au niveau mondial, au cours de ces 20 années il n'a cessé d'influencer le paysage musical et de créer des tendances.
Nous continuons donc à voir un balancement entre les festivals d'été et non, nous devons les annuler car nous ne pouvons pas garantir la sécurité.
Il sont 7, ils ont presque tous la vingtaine, ils aiment le post-rock et aussi expérimenter différents sons. Plus qu'un groupe, Black Country est une communauté.
J'ai l'impression qu'avant d'aborder le sujet traité dans cet article je dois faire une prémisse: le reggaeton n'est pas vraiment mon genre préféré, il se réfugie dans un rythme très banal avec des textes que 99% du temps décrivent la femme comme un objet disponible à l'homme macho.
Le film très critiqué «Musique» de Sia qui voit son début en tant que réalisatrice vient d'être nominé comme meilleur film au Golden Globe 2021. L'actrice principale Kate Hudson a été nominée dans la catégorie Meilleure actrice.
En mars 2020, l'industrie de la musique a réalisé qu'elle devrait se réinventer pour survivre aux règle dictées par presque tous les gouvernements pour tenter d'endiguer la catastrophe sanitaire créée par l'épidémie de coronavirus.
Il nous a quittés à l'âge de 81 ans, Phil Spector. Il était un producteur et compositeur, l'une des plus grandes personnalités dans le domaine de la musique pop rock des 60 dernières années
The Weeknd nous donne un autre morceau de l'histoire qui relie toutes les chansons qui font partie de son album After Hours.
Le magazine américain Pitchfork, reconnue autorité en matière de musique indépendante, après avoir rédigé le classement des dix plus belles chansons du 2020, nous remet les dix meilleurs albums quelques heures avant la clôture de cette année.
Un casting de stars a rendu hommage à Alice in chains il y a deux semaines. Le 1er décembre, le Museum of Pop Culture de Seattle a remis le Founders Award au groupe américain.
Don't do to me what you did to America ... ainsi ouvre la chanson America du dernier album de Sufjan Stevens.
Massive Attack vient de réaliser en collaboration avec le Tyndall Center for Climate Change Research un court métrage sur les risques du changement climatique liés à la live musique.