Yeah.. two-thousand.. three!
(I wanna play with you baby) Brand new
(Can you touch me? Won't you hold me?) K-double-O-L, Keith
(Can you talk to me? Cause I'm lonely)
(I wanna play with you baby) Yeah..
I used to roll, with girls, down the road
Mack trucks caused country Peterbilts overload
Turnpike in freak mode, kissin at a highway patrol
Haulin platinum and gold, takin chicks to the superbowl
Big freight with big weight
Eight thousand birds smuggled internate while you hate
Four hundred miles, we just ate
State trooper we super we dooper
Watch it when we loop or make the left burn out
And watch the club turn out
I keep it raw on tour, feet stay on the floor
United capital rounds, mega droppin them pounds
Big Hank I roll through with tanks, man droppin them sound
Suckers get played like referee, now you're out of your bounds
I move in territories, areas with scary stories
(I wanna play with you baby)
(Can you touch me? Won't you hold me?)
(Can you talk to me? Cause I'm lonely)
(I wanna play with you baby)
I roll with full tanks I'm ready Eddie Diesel we feel
Texaco and pro go borders down to Mexico
Tech stashed with calico, Cancun trips we flip
Snub-nosed to your lip, girls gyrate boots and hips
We blow down nuttin's here
Slow down catch crews on the ups and lowdown
Big controllin, money foldin
New twist nothin old and comin through custom bust 'em
Greyhound bus ride rush 'em all midrange earthquakes
blow your backseat, amps pre-heat
Girls giggle laugh, hee hee
Cops rollin radars, trucks move with CB's
Switchin more gears, countin G's, blastin CD's
Product on the market make a man behind
the drum machine freeze hear DAT you say please
Raindeer cross the freeway, twenty-two degrees
(I wanna play with you baby)
(Can you touch me? Won't you hold me?)
(Can you talk to me? Cause I'm lonely)
(I wanna play with you baby)
Seventeen the switch-up, sixteen the switch-down
Engine hot, turnin eighteen wheels in the block
Backin up in yo' section, tight with rhyme perfection
Smooth like Teddy Pendergrass, yeah..
.. Think I better let her go, for another T.K.O.
Super trashin tires bone, big rims and Firestone
Speed up and rev up two hundred miles up the turnpike
Comin head up smokin all pipes like big bongs that you like
Don't step to me when I'm on the noiman(?) mike
Watch the rowdy crowd in the mosh pit fight
(I wanna play with you, I wanna lay with you)
(I wanna stay with you, if it's okay with you)
-- I wanna play with you baby
(I want you to come over..)
-- I wanna, play.. with you
(I wanna play with you, I wanna lay with you)
(I wanna stay with you, if it's okay with you)
-- Play, with, you
(with some strawberries, and whip cream)
-- I wanna play with you baby
(I wanna play with you, I wanna lay with you)
(I wanna stay with you, if it's okay with you)
(Will you touch me baby?)
-- Play, with, you ba-by
(Would you lick me baby?)
-- I wanna play with you baby
(I want you up inside me)
-- Ohhh baby, play with me
(Come on baby, come on and give me what I'm waitin for)
-- I wanna play, I wanna play
(Oooh baby, UHHH)
-- I wanna play, I wanna play
(I need it, I want it)
-- I wanna play, I wanna play..
(Ooh baby, uhhh..)
{*dial tone*}
La chanteuse de renom Rihanna et le rappeur A$AP Rocky ont récemment fait la une des journaux du monde entier en dévoilant le nom de leur deuxième enfant.
Avec son riche héritage culturel et sa scène musicale dynamique, Paris offre un paysage sonore unique qui continue de captiver les mélomanes du monde entier.
Il vient de loin, d'une terre riche de culture et de traditions millénaires, une terre qui surplombe le Pacifique, mais qui se baigne aussi dans les Caraïbes et qui ces dernières années est surtout connue pour les terribles nouvelles liées au trafic de drogue
C'était le 5 avril 1980 quand un groupe inconnu et sans nom a joué dans une église désacralisée de la ville universitaire d'Athens en Géorgie. À peine deux semaines plus tard, ils ont choisi un nom R.E.M. , et ilt ont sortiun single et en 1983 un album "Murmur".
Avec 7 albums à leur actif, le groupe est une source d'inspiration et de créativité au niveau mondial, au cours de ces 20 années il n'a cessé d'influencer le paysage musical et de créer des tendances.
Nous continuons donc à voir un balancement entre les festivals d'été et non, nous devons les annuler car nous ne pouvons pas garantir la sécurité.
Il sont 7, ils ont presque tous la vingtaine, ils aiment le post-rock et aussi expérimenter différents sons. Plus qu'un groupe, Black Country est une communauté.
J'ai l'impression qu'avant d'aborder le sujet traité dans cet article je dois faire une prémisse: le reggaeton n'est pas vraiment mon genre préféré, il se réfugie dans un rythme très banal avec des textes que 99% du temps décrivent la femme comme un objet disponible à l'homme macho.
Le film très critiqué «Musique» de Sia qui voit son début en tant que réalisatrice vient d'être nominé comme meilleur film au Golden Globe 2021. L'actrice principale Kate Hudson a été nominée dans la catégorie Meilleure actrice.
En mars 2020, l'industrie de la musique a réalisé qu'elle devrait se réinventer pour survivre aux règle dictées par presque tous les gouvernements pour tenter d'endiguer la catastrophe sanitaire créée par l'épidémie de coronavirus.
Il nous a quittés à l'âge de 81 ans, Phil Spector. Il était un producteur et compositeur, l'une des plus grandes personnalités dans le domaine de la musique pop rock des 60 dernières années
The Weeknd nous donne un autre morceau de l'histoire qui relie toutes les chansons qui font partie de son album After Hours.
Le magazine américain Pitchfork, reconnue autorité en matière de musique indépendante, après avoir rédigé le classement des dix plus belles chansons du 2020, nous remet les dix meilleurs albums quelques heures avant la clôture de cette année.
Un casting de stars a rendu hommage à Alice in chains il y a deux semaines. Le 1er décembre, le Museum of Pop Culture de Seattle a remis le Founders Award au groupe américain.
Don't do to me what you did to America ... ainsi ouvre la chanson America du dernier album de Sufjan Stevens.
Massive Attack vient de réaliser en collaboration avec le Tyndall Center for Climate Change Research un court métrage sur les risques du changement climatique liés à la live musique.