Fuck y'all want from me, y'all don't own money
Y'all don't want from me, y'all wanna die in the chase of things
We all gon' die and break the thing
Trapped inside a burning church
Made it out alive, God know my worth
Raw face, Scarface, your face, more defeat, I know it hurts
20 of 'em, 20 on call, got 20 in my hand, got 20 on judge
Gave 20 to my dog, got 20 on girls
That'll fuck you to— (zoom zoom)
That'll fuck you to fuck you over
Take your safe, take your keys, take your Rover
Take the heart you thought you had
Speed off, rollin' up life in a taxi cab
Opps on the radar (you're dead to me)
How you wanna play ball? (you're dead to me)
[*Winner*] takes all (you're dead to me)
(You're dead to me, you're dead to me)
You know what zone I'm in... (you're dead to me)
Don't care who you with (you're dead to me)
Watch me do my shit (you're dead to me)
(You're dead to me)
Hey hey, ready, set, go crazy
Here to finesse, you see I'm getting mines
Life hit a nigga with a lemon's lime
Like what at night, we still committin' crimes, spittin' rhymes
Bought a coupe with the spinnin' rims, get inside
Bring a friend, bleedin' hands from the genocide
Clean me up, beam me up to the other side
Brothers die, 'cause coons turn to butterflies
They don't wanna see me sittin' in the Benz
They don't wanna see me livin' on the end
Of the city in a citywide bend
Show no pity in the city for the sin
They don't wanna see me gettin' to the check
They just wanna see me swimmin' in the debt
Don't drown on ground, wait until you hear
9-1-1, freeze (zoom, zoom) dead
Opps on the radar (you're dead to me)
How you wanna play ball? (you're dead to me)
[*Winner*] takes all (you're dead to me)
(You're dead to me, you're dead to me)
You know what zone I'm in (you're dead to me)
Don't care who you with (you're dead to me)
Watch me do my shit (you're dead to me)
(You're dead to me)
I move like a millipede
When I flex them tendons like rubber trees
Young Millie Jackson back to the shit
Mouthpiece drawn, got a verbal armory
Stack bodies, not figurines
Move beneath the surface, submarine
I'm half machine, obscene with a light sword
Look inside the brain, it's a ride in the psych ward
What you standing on the side for?
Roar like a lioness, punch like a cyborg
Spit slick, attack is subliminal
Flowers on my mind, but the rhyme style sinister
Stand behind my own bars, like a seasoned criminal
Gotham City Streets, I'll play the *bleep*
Crushing any system, that belittles us
Antidote to every poison they administer
Switch it like time signatures
Colours in my aura tend cover the perimeter
Brown bodies that the blues wanna shoot through
Hi-rez lasers wanna (zoom, zoom, zoom)
Roll over your eyes
My strength ain't nothing like my size
Blades on the top, Kathleen Cleaver
Tangle my chords like a weaver
Opps on the radar (you're dead to me)
How you wanna play ball? (you're dead to me)
[*Winner*] takes all (you're dead to me)
(You're dead to me, you're dead to me)
You know what zone I'm in (you're dead to me)
Don't care who you with (you're dead to me)
Watch me do my shit (you're dead to me)
(You're dead to me)
La chanteuse de renom Rihanna et le rappeur A$AP Rocky ont récemment fait la une des journaux du monde entier en dévoilant le nom de leur deuxième enfant.
Avec son riche héritage culturel et sa scène musicale dynamique, Paris offre un paysage sonore unique qui continue de captiver les mélomanes du monde entier.
Il vient de loin, d'une terre riche de culture et de traditions millénaires, une terre qui surplombe le Pacifique, mais qui se baigne aussi dans les Caraïbes et qui ces dernières années est surtout connue pour les terribles nouvelles liées au trafic de drogue
C'était le 5 avril 1980 quand un groupe inconnu et sans nom a joué dans une église désacralisée de la ville universitaire d'Athens en Géorgie. À peine deux semaines plus tard, ils ont choisi un nom R.E.M. , et ilt ont sortiun single et en 1983 un album "Murmur".
Avec 7 albums à leur actif, le groupe est une source d'inspiration et de créativité au niveau mondial, au cours de ces 20 années il n'a cessé d'influencer le paysage musical et de créer des tendances.
Nous continuons donc à voir un balancement entre les festivals d'été et non, nous devons les annuler car nous ne pouvons pas garantir la sécurité.
Il sont 7, ils ont presque tous la vingtaine, ils aiment le post-rock et aussi expérimenter différents sons. Plus qu'un groupe, Black Country est une communauté.
J'ai l'impression qu'avant d'aborder le sujet traité dans cet article je dois faire une prémisse: le reggaeton n'est pas vraiment mon genre préféré, il se réfugie dans un rythme très banal avec des textes que 99% du temps décrivent la femme comme un objet disponible à l'homme macho.
Le film très critiqué «Musique» de Sia qui voit son début en tant que réalisatrice vient d'être nominé comme meilleur film au Golden Globe 2021. L'actrice principale Kate Hudson a été nominée dans la catégorie Meilleure actrice.
En mars 2020, l'industrie de la musique a réalisé qu'elle devrait se réinventer pour survivre aux règle dictées par presque tous les gouvernements pour tenter d'endiguer la catastrophe sanitaire créée par l'épidémie de coronavirus.
Il nous a quittés à l'âge de 81 ans, Phil Spector. Il était un producteur et compositeur, l'une des plus grandes personnalités dans le domaine de la musique pop rock des 60 dernières années
The Weeknd nous donne un autre morceau de l'histoire qui relie toutes les chansons qui font partie de son album After Hours.
Le magazine américain Pitchfork, reconnue autorité en matière de musique indépendante, après avoir rédigé le classement des dix plus belles chansons du 2020, nous remet les dix meilleurs albums quelques heures avant la clôture de cette année.
Un casting de stars a rendu hommage à Alice in chains il y a deux semaines. Le 1er décembre, le Museum of Pop Culture de Seattle a remis le Founders Award au groupe américain.
Don't do to me what you did to America ... ainsi ouvre la chanson America du dernier album de Sufjan Stevens.
Massive Attack vient de réaliser en collaboration avec le Tyndall Center for Climate Change Research un court métrage sur les risques du changement climatique liés à la live musique.