[Verse 1: Jon Connor]
First we talked about the shit I miss the most 'bout the game
When every joint on radio ain't sound exactly the same
They tell you be original and go create your own lane
Then they say sound like somebody else for my shit to get played
Tell me this; who hire these people that make these decisions?
Cause to me it's common sense that this is just bad business
Cause if that guy failed, and this guy failed
Why don't you sign somebody that sounds just like him and expect him to sell?
Maybe that's because these motherfuckers just don't care
And I do - and that's why they say that I'm so rare
That's why me and my crew keep gettin' swept under the carpet
Cause when we blow, we gon' expose so many artists
Fuck the world, here I come and you gon' swallow my style
This good rap - I know, you ain't heard this shit in a while
You needed that real shit, I hope you listenin' now
I make certified hits, you ain't pitchin' a foul
[Hook: Jon Connor]
This for my people keep them hands high (high)
That real shit is what they need and
I do it for a reason
They got they motherfuckin' hands high (high)
That fake shit is barely breathin'
I do it for the Midwest (c'mon)
Southside (c'mon), Eastside (c'mon), Westside (c'mon)
I tell them motherfuckers Midwest (c'mon)
Southside (c'mon), Eastside (c'mon), Westside (c'mon)
[Verse 2: Jon Connor]
Is this what we come to?
I feel like all you niggas sat in one room
And said "Look, this is what we gon' do
"Whoever write a verse quick, come up with the worst shit
That'll be the template for what we all work with
We'll use this verse and do different variations
Give it to every station make 'em play it til you hate it
Matter fact - these shits will be in illest rotation
That way you won't really have to know how to rap to make it
Play this shit so much the people'll hate it til they love it
It's the only shit we'll play so the people'll say "fuck it"
Let's have a competition called Who's Shit Can Be The Dumbest?
Let's see who can make the most money sayin' absolutely nothin'"
Make disposable rappers with disposable songs
That way, when they fall off you won't even notice they gone
"Oh well, so long, nice to meet you, life goes on"
They just replace 'em with the next one who dyin' to get on
[Hook: Jon Connor]
[Verse 3: Jon Connor]
I want labels baffled like "how we let this guy get away? "
Like imagine all them motherfuckers that passed on Jay
Or the labels that heard Jesus Walks and passed on 'Ye
I bet they still kickin' they self in they ass to this day
Or think about the folks who ain't see the future in Wayne
They turned around and he became the top dawg in the game
Don't worry cause I'm a make 'em feel exactly the same
Jon Connor motherfucker - remember the name
Right now, these labels like me, I need 'em to love me
I ain't money hungry but I can't just let y'all fuck me
So I'm a keep provin' why all these niggas can't touch me
I ain't slowin' down no, it's 'bout to get ugly
So I think it's prolly time for all of y'all to regroup
I'm independent on my shit I ain't got shit to recoup
Do what the fuck I wanna do, nobody to answer to
I fuckin' love my situation nigga, what about you?
[Hook: Jon Connor]
La chanteuse de renom Rihanna et le rappeur A$AP Rocky ont récemment fait la une des journaux du monde entier en dévoilant le nom de leur deuxième enfant.
Avec son riche héritage culturel et sa scène musicale dynamique, Paris offre un paysage sonore unique qui continue de captiver les mélomanes du monde entier.
Il vient de loin, d'une terre riche de culture et de traditions millénaires, une terre qui surplombe le Pacifique, mais qui se baigne aussi dans les Caraïbes et qui ces dernières années est surtout connue pour les terribles nouvelles liées au trafic de drogue
C'était le 5 avril 1980 quand un groupe inconnu et sans nom a joué dans une église désacralisée de la ville universitaire d'Athens en Géorgie. À peine deux semaines plus tard, ils ont choisi un nom R.E.M. , et ilt ont sortiun single et en 1983 un album "Murmur".
Avec 7 albums à leur actif, le groupe est une source d'inspiration et de créativité au niveau mondial, au cours de ces 20 années il n'a cessé d'influencer le paysage musical et de créer des tendances.
Nous continuons donc à voir un balancement entre les festivals d'été et non, nous devons les annuler car nous ne pouvons pas garantir la sécurité.
Il sont 7, ils ont presque tous la vingtaine, ils aiment le post-rock et aussi expérimenter différents sons. Plus qu'un groupe, Black Country est une communauté.
J'ai l'impression qu'avant d'aborder le sujet traité dans cet article je dois faire une prémisse: le reggaeton n'est pas vraiment mon genre préféré, il se réfugie dans un rythme très banal avec des textes que 99% du temps décrivent la femme comme un objet disponible à l'homme macho.
Le film très critiqué «Musique» de Sia qui voit son début en tant que réalisatrice vient d'être nominé comme meilleur film au Golden Globe 2021. L'actrice principale Kate Hudson a été nominée dans la catégorie Meilleure actrice.
En mars 2020, l'industrie de la musique a réalisé qu'elle devrait se réinventer pour survivre aux règle dictées par presque tous les gouvernements pour tenter d'endiguer la catastrophe sanitaire créée par l'épidémie de coronavirus.
Il nous a quittés à l'âge de 81 ans, Phil Spector. Il était un producteur et compositeur, l'une des plus grandes personnalités dans le domaine de la musique pop rock des 60 dernières années
The Weeknd nous donne un autre morceau de l'histoire qui relie toutes les chansons qui font partie de son album After Hours.
Le magazine américain Pitchfork, reconnue autorité en matière de musique indépendante, après avoir rédigé le classement des dix plus belles chansons du 2020, nous remet les dix meilleurs albums quelques heures avant la clôture de cette année.
Un casting de stars a rendu hommage à Alice in chains il y a deux semaines. Le 1er décembre, le Museum of Pop Culture de Seattle a remis le Founders Award au groupe américain.
Don't do to me what you did to America ... ainsi ouvre la chanson America du dernier album de Sufjan Stevens.
Massive Attack vient de réaliser en collaboration avec le Tyndall Center for Climate Change Research un court métrage sur les risques du changement climatique liés à la live musique.