[B-Real]
It's been a while now
Been around the block many miles
Many faces, many places
that I found ?friend's? traces
Where I spend time, places where my roam
Places I can call home
Places I can get stoned
I just wanna be alone
When I'm feelin' in my zone
People want to knock me down
'cos they never have their own
They won't get the best of me
But they try hopelessly
Why you wanna fuck wit' me?
I'm not, what you s'posed to be?
You could not give a DAMN
Coulda just Killed A Man
Sawed off in my hand
But I had to kill the plan
Think I've found my piece of mind
Feet planted on the ground
I just had to redefine, what I thought to myself
It all goes around me and others who would down me
Who I don't give a fuck about, Trouble always found me,
I know used to welcome it with my arms open wide,
Trouble's hand's on the door, but it can't come INSIDE!
[Chorus 1 : B Real (repeat 2x)]
NOOOOOOOOOOOOOOOOO, TROUBLE'S NOT MY GOOOOOOOOOOAL!
You want trouble, c'mon,
You want trouble?
You want trouble, c'mon
You want trouble?
[Sen Dog]
Trouble on the line, all the fuckin' time
Got me contemplatin' the solution, the fusion my wicked mind
Got suckers that hate me but it don't really matter
I'm like a gat when I bust, niggas run and scatter
Movin' in circles, throwin' elbows and fists
You got to be a real nigga in the Cypress Hill pen
Like the critics talkin' shit, but I'm not concerned
A hundred G's for sixty minutes is the bank I earn
I try to put it to you rookies so you bitches can learn
That no-body get tired when it's time to burn
With so many phonies out there a lot of you have been fooled
In to actually believin' that some shit is cool
Take the blinders off and go look for yourself
Fuck hearin' about shit from somebody else
I'm down for myself, I back up myself
Put in all on the line make sure that I'M FELT!
[Chorus 1 (Repeat 2x)]
[B-Real] Nooooo!
[scratching interlude]
[B-Real]
Look, the wall's closin' in
and my shoe's wearin' thin
Had to be the biggest clown that you couldn't comprehend
Some hated on my game, said I wouldn't be the same
Called me "Rock Superstar", "Insane In The Brain"
But I know I haven't changed
So I brush you to the side
Trouble's knockin' on the door, askin' jus' to come inside
'times I gotta block it out, no-one likes to talk it out
Trouble keeps comin' and I can't seem to lock it out
Got my hands on the phone, I don't wanna have to talk
If you're feelin froggy, son, then I guess you gotta jump
I can see it in your eyes, you don't seem to recognise
I wouldn't fall into your trap, for many lives to compromise
I'm not fallin' for your shit, you ain't gonna take me there
You can talk all you want, but I don't got your weight to bare
[Chorus 1 (Repeat 2x)]
[Chorus 2: B-Real {Sen Dog} (Repeat 4x)]
NOOOOOOOOOOOOOOOOO, TROUBLE'S NOT MY GOOOOOOOOOOAL!
{You want trouble right now? C'mon
You want trouble right now? C'mon}
[B-Real] You want trouble, c'mon
You want trouble?
[Repeat 4x]
Cypress Hill are a Latin American hip-hop group formed in 1988 in California. They are best known for their smokey beats, and B Real's nasal delivery on tracks such as "Insane in the Brain", "Hits from the Bong" and "What's Your Number?".
La chanteuse de renom Rihanna et le rappeur A$AP Rocky ont récemment fait la une des journaux du monde entier en dévoilant le nom de leur deuxième enfant.
Avec son riche héritage culturel et sa scène musicale dynamique, Paris offre un paysage sonore unique qui continue de captiver les mélomanes du monde entier.
Il vient de loin, d'une terre riche de culture et de traditions millénaires, une terre qui surplombe le Pacifique, mais qui se baigne aussi dans les Caraïbes et qui ces dernières années est surtout connue pour les terribles nouvelles liées au trafic de drogue
C'était le 5 avril 1980 quand un groupe inconnu et sans nom a joué dans une église désacralisée de la ville universitaire d'Athens en Géorgie. À peine deux semaines plus tard, ils ont choisi un nom R.E.M. , et ilt ont sortiun single et en 1983 un album "Murmur".
Avec 7 albums à leur actif, le groupe est une source d'inspiration et de créativité au niveau mondial, au cours de ces 20 années il n'a cessé d'influencer le paysage musical et de créer des tendances.
Nous continuons donc à voir un balancement entre les festivals d'été et non, nous devons les annuler car nous ne pouvons pas garantir la sécurité.
Il sont 7, ils ont presque tous la vingtaine, ils aiment le post-rock et aussi expérimenter différents sons. Plus qu'un groupe, Black Country est une communauté.
J'ai l'impression qu'avant d'aborder le sujet traité dans cet article je dois faire une prémisse: le reggaeton n'est pas vraiment mon genre préféré, il se réfugie dans un rythme très banal avec des textes que 99% du temps décrivent la femme comme un objet disponible à l'homme macho.
Le film très critiqué «Musique» de Sia qui voit son début en tant que réalisatrice vient d'être nominé comme meilleur film au Golden Globe 2021. L'actrice principale Kate Hudson a été nominée dans la catégorie Meilleure actrice.
En mars 2020, l'industrie de la musique a réalisé qu'elle devrait se réinventer pour survivre aux règle dictées par presque tous les gouvernements pour tenter d'endiguer la catastrophe sanitaire créée par l'épidémie de coronavirus.
Il nous a quittés à l'âge de 81 ans, Phil Spector. Il était un producteur et compositeur, l'une des plus grandes personnalités dans le domaine de la musique pop rock des 60 dernières années
The Weeknd nous donne un autre morceau de l'histoire qui relie toutes les chansons qui font partie de son album After Hours.
Le magazine américain Pitchfork, reconnue autorité en matière de musique indépendante, après avoir rédigé le classement des dix plus belles chansons du 2020, nous remet les dix meilleurs albums quelques heures avant la clôture de cette année.
Un casting de stars a rendu hommage à Alice in chains il y a deux semaines. Le 1er décembre, le Museum of Pop Culture de Seattle a remis le Founders Award au groupe américain.
Don't do to me what you did to America ... ainsi ouvre la chanson America du dernier album de Sufjan Stevens.
Massive Attack vient de réaliser en collaboration avec le Tyndall Center for Climate Change Research un court métrage sur les risques du changement climatique liés à la live musique.