(feat. Kyleon, Grimm Reaper, Toya)
[Hook: Toya]
Ain't no killers, like the ones I've got
(no one can rush y'all better)
Red light beaming, have you scheming a lot
(M.O.B., get the cheddar)
Boys pop noise, till you show em the chrome
(ha-ha, ha-ha)
All them haters, catching shots to the dome
(shots to the dome, shots to the dome)
[Kyleon]
I got a chopper named Glenda, that cut up niggaz like blenders
I put in work on contenders, and to your maker I send ya
I push you up but I spin ya, and put AK bullets in ya
You bring a knife to a gun fight, with a cake click to defend ya
I make em fall like September, have fucked off family members
I bring heat to the beef, now a Paramedic gon tend to ya
Eating out a straw, and IV's going in ya
And a closed casket and tombstone, is the way they remember ya
My brothers'll smother ya, let the coroners cover ya
Reach out and we touching ya, now we bled and busting yaWig twisted and touching ya, AK bullets is busting ya
It's a must that ya, think twice before you come fuck with us
Who survived we slam, six feet under our land
Put him to sleep with a piece, while you run from him and damn
I create mayhem like bonfires, at Texas A&M
Leave him breathless and chestless, the AK sprayed him
Do away with him, and ain't no doctor saving him
Let him rest stop shots to him chest, the flat line's paging him
[Hook]
[Grimm Reaper]
I could give it to ya raw, and punchline it out
Squeeze one off in ya mouth, and see what ya talking bout
Share ya thoughts nigga, all on the wall
M.O.B. Style shit, and I swear I only live around
Shooting shit, that'll wake up the block
I gotta keep a mean heater, cause you know I'm trying to take up the block
I'm a Yellowstone nigga, with the new J's on
Sixteen shots nigga, with a beam on my chrome
Bitch niggaz, better leave us alone
Cop killers penetrate ya vest fool, and then break up the bone
And this lovely knife work with the shank, I got the chest
This feather-weight Tre-8, will take care of the rest
Penetrating, different blocks and sets
Moving rocks and zones, a nigga gotta keep a glock or a tech
Give a fuck about icing my neck, I only care about my life and respect
Mobstyle know I rep's my set, I rep's my set-I rep's my set nigga
[Hook]
[Big Pokey]
Two clips with 17, that's 34 shots
Call all the Paramedics, we gon need 34 cops
It's 34 pits, 34 rots
That's 68 dogs, but only 34 locks
I keep my 4-4 cocked, one in the head
Pistol grip nice sights, trigga under the red
One move and ya dead, hit in the head numb in the legs
C-4 for damage baby, it's a bomb in ya bed
I hope it's another nigga with em, who wan' pump up lead
Be ain't gon get the AK, he ain't come with the bread
You know how we play it, silent and violent
You know what we did, cause them sirens is hollering
Before you disrespect it, pump ya breaks
When my pits jump the gate, chumps get ate
Don't make me confiscate, your life lil' daddy
I'll have you soul hunting your wife, lil' daddy M.O.B. you know me
[Hook]
Big Pokey is a bit of a mystery to us. Their discography includes On Another Note, Biggest Pit in the Litter, Evacuation Notice, D-Game 2000 and Da Sky's da Limit. Their most popular genre is Hip-Hop.
La chanteuse de renom Rihanna et le rappeur A$AP Rocky ont récemment fait la une des journaux du monde entier en dévoilant le nom de leur deuxième enfant.
Avec son riche héritage culturel et sa scène musicale dynamique, Paris offre un paysage sonore unique qui continue de captiver les mélomanes du monde entier.
Il vient de loin, d'une terre riche de culture et de traditions millénaires, une terre qui surplombe le Pacifique, mais qui se baigne aussi dans les Caraïbes et qui ces dernières années est surtout connue pour les terribles nouvelles liées au trafic de drogue
C'était le 5 avril 1980 quand un groupe inconnu et sans nom a joué dans une église désacralisée de la ville universitaire d'Athens en Géorgie. À peine deux semaines plus tard, ils ont choisi un nom R.E.M. , et ilt ont sortiun single et en 1983 un album "Murmur".
Avec 7 albums à leur actif, le groupe est une source d'inspiration et de créativité au niveau mondial, au cours de ces 20 années il n'a cessé d'influencer le paysage musical et de créer des tendances.
Nous continuons donc à voir un balancement entre les festivals d'été et non, nous devons les annuler car nous ne pouvons pas garantir la sécurité.
Il sont 7, ils ont presque tous la vingtaine, ils aiment le post-rock et aussi expérimenter différents sons. Plus qu'un groupe, Black Country est une communauté.
J'ai l'impression qu'avant d'aborder le sujet traité dans cet article je dois faire une prémisse: le reggaeton n'est pas vraiment mon genre préféré, il se réfugie dans un rythme très banal avec des textes que 99% du temps décrivent la femme comme un objet disponible à l'homme macho.
Le film très critiqué «Musique» de Sia qui voit son début en tant que réalisatrice vient d'être nominé comme meilleur film au Golden Globe 2021. L'actrice principale Kate Hudson a été nominée dans la catégorie Meilleure actrice.
En mars 2020, l'industrie de la musique a réalisé qu'elle devrait se réinventer pour survivre aux règle dictées par presque tous les gouvernements pour tenter d'endiguer la catastrophe sanitaire créée par l'épidémie de coronavirus.
Il nous a quittés à l'âge de 81 ans, Phil Spector. Il était un producteur et compositeur, l'une des plus grandes personnalités dans le domaine de la musique pop rock des 60 dernières années
The Weeknd nous donne un autre morceau de l'histoire qui relie toutes les chansons qui font partie de son album After Hours.
Le magazine américain Pitchfork, reconnue autorité en matière de musique indépendante, après avoir rédigé le classement des dix plus belles chansons du 2020, nous remet les dix meilleurs albums quelques heures avant la clôture de cette année.
Un casting de stars a rendu hommage à Alice in chains il y a deux semaines. Le 1er décembre, le Museum of Pop Culture de Seattle a remis le Founders Award au groupe américain.
Don't do to me what you did to America ... ainsi ouvre la chanson America du dernier album de Sufjan Stevens.
Massive Attack vient de réaliser en collaboration avec le Tyndall Center for Climate Change Research un court métrage sur les risques du changement climatique liés à la live musique.